قطع شدن نت در اینروزهای سرد پائیزی بی شک بدلیل نداشتن زیرساختهای مناسب لطماتی به محافل دانشگاهی، پژوهشی و بازار کسب و کار وارد کرده که امیدوارم هر چه زودتر همه چیز به بهترین نحو ممکن به حالت اولش برگرده.

اما تلنگری که از این بابت به خیلیها زده شد و قطعاً برای شما هم محسوس بوده وابستگی بیش از حد به فضای مجازیه .. ارتباطات در دنیای واقعی مثل اینروزهای پاییزی به سردی گرائیده و آدمها برای دیدن همدیگر وقتی ندارند که صرف کنند .. برای دیدن عموها، عمه ها، بچه هاشون که پسر عموها، دخترعموها، دختر دایی و پسردایی و ... چقدر وقت دارید و می تونید باهاشون باشید؟

در این فضای جذاب که در کمترین زمان ممکن به دوردستها سفر می کنی .. حتی تصویر بهترین دوستانت را می بینی .. واقعاً شگفت انگیز است .. اگر آدمهایی که این فضا را تجربه نکرده اند و از دنیا رفته اند بشنوند باورشان نمی شود. حال ما نسلی هستیم که با پیشرفت سریع علم و تکنولوژی خود را به روز و به روزتر می کنیم و مدام منتظر آخرین دستاوردها هستیم.

تو این روزهای سرد و عجیب با خیلی از دوستان تماس گرفتم و صدای گرمشونو شنیدم .. برای هستی داستان خوندم .. سعی کردم تغییرات مثبت در خودم ایجاد کنم .. بیشتر شعر بخوانم .. سردردهایم فروکش کردند ...

+ آرزو می کنم همگی تون سالم و تندرست باشید و تو این روزهای سرد سال تنور دلتون گرم و مملو از عشق باشه و در کنار عزیزانتون شاد و خرم باشید.