دزدی همیشه دست تو جیب مردم کردن نیست .. چند وقت پیش مصرف اینترنتمون به طرز عجیبی بالا رفت .. گفتم شاید هستی بازی آن لاین می کنه چیزی نگفتم .. تا یه روز دیدم دیگه دسترسی خودمونم قطع شده .. سریع با شرکت تماس گرفتم .. گفتن یکی داره استفاده می کنه و کلاً مودم رو حک کرده .. و گفتن از همسایه نزدیکتونه که اگه به پلیس فتا شکایت کنی پیگیری می کنیم.

راستش دلم نخواست به شخصیت همسایه ها توهین کنم و فضای همسایگی رو تا این حد حقیرش کنم .. رمز مودم رو تغییرش دادیم تا چند روز پیش که دیدم اینترنت تموم شد .. این در حالی بود که هستی تبلت رو کنار گذاشته و ما کمترین دانلود رو انجام می دیم .. ایندفعه برای مودم تنها هشت کاربر تعیین کردیم تا باز هم حرمت دزد رو حفظ کنم :))

خدائیش گاهی آدم تو بد مخمصه ای گیر می کنه .. این دست پیگیریهای ساده برام مثل آب خوردنه .. اما یه حسی جلومو می گیره .. اگه روزی این اتفاق بیفته یا باید دزد از اینجا بره یا من محل زندگی رو عوض کنم که چشمم تو چشماش نیفته .. در واقع کارم بیشتر شبیه خودزنیه:))

ناگفته نماند به دو تاشون گفتم مراقب اینترنتشون باشن .. دزد افتاده این دور و بر که یکیشون کبود شد وقتی این جمله رو ازم شنید :))))